8B

vaknade 6:30, va jävlit trött men man kom upp lätt men det är nog bara i början haha :)
gjorde mig iordning o sådär men bilder på outfiten kommer sen :) lägger upp bilderna ikväll på bärbara :)
men kom till skolan o så skrek mathilda över hela skolgården, JESSICA!
haha sen ja bah: YUO!
haha alla 7 tittade på oss men vi hade mysit med kramar haha :D<3
kom in i skolan o typ alla 7 bara glodde o de va ju skit många som va små jue :O en del var ju mindre än mig?
är ju inte precis stor, hihi
men de va aulan först o sen blev de inne i hemklassrum 115, massa mys med klassen<3
tror vi hade matte sen o typ jah bah gick in i klassrummet o typ lärarn bara, ska du vara här idag?
jag: öö? har inte alltid haft matte här?
lärarn: men du har ju bytit?
jag: men vah?
asså tycker det är en sån rutten stil av dom att dom inte säger nått! :@ men skulle tydligen vara i sal 149 tror ja o ha matte där, va väl rätt så skönt
sen ahde vi typ svenska o ska läsa nån jävla konstig bok från 17** nånting, aså man fattar ju inte ens ett ord vad han skriver? tom värren än hamlets språk? :O haha :D
sen vara lunch o rast med fillan&linn haha fyfan vad kul de va, kommer aldrig glömmamickes fejs! hahahaha
men fillan&jga har hitta på en ny dans, sexdansen, ja lovar den e värd att kolla på, vi ska spela upp den för so you think you can danse! hahahahahahaha, lr vad säger du fillan? hahahahahahaha minne asså<3
senare va de gympa o de va väl som vanligt, fast denna gång var de okej men endå, gillar inte micke känner mig obekväm ush :'S de e e så svårt o så har man lix engelska med honom också :S
men den vare klassråd o valde a-tid grejer
sen blev de VOLLEYBOLL!   yeeeajh massa kul var det men vår lärare e lite äcklig, haha typ ja duckade för ja brukar få sörvarnas boll o huvet men då typ snubblade han så han sköt på min rumpa? :O hahahahahahahahahahahahaahahaha

imorn blire nog lika kul med fillan&linn&hoppas tilde men aja, får se + alla i 8B!  älskar klassen lix, finns ingen!

7bäst
8bättre
9bättre än bäst  :P<3

Kommentarer
Postat av: Fillan

hahah fy fan va kul vi har asså :p och våran dans! OLALAAAAAAA säger jag bara (; måste göras varje dag ! det är ett krav ellerhur `?!

HAHAHAH JAG OCH LINN HÖLL PÅ ATT GARVA IHJÄL OSS NÄR HAN SKJUT BOLLEN PÅ DIN RUMPA ! xDDDDDDD<3<3<3

haha men älska dig sötnos! (;

2008-08-20 @ 20:08:23
URL: http://lillasysterw.blogg.se/
Postat av: Tilde

7bra

8bättre

9bäst

såkare va ;)<3

2008-08-20 @ 20:44:57
URL: http://wahlstedt3.blogg.se/
Postat av: jessica

haha absolut fillan de kommer aldrig att glömma men mickes fejs då när han åt chokladen :P<3, men ush va pinsamt de va, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA<3

2008-08-21 @ 07:04:29
URL: http://josselio.blogg.se/
Postat av: jessica

men 7bäst har vi ju redan använt i 7 :P

de ska ju va nått nytt :P<3

haha :)<3

2008-08-21 @ 07:05:04
URL: http://josselio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0