härliga fredagar

jag säger bara de, fredag e härlig, de e helg, okej det har inte vart så mkt skola men tyckte att det har vart kul alla dom dagarna vi har gått nu,men igår dagens skola började med kemi, de va lätt o vi ska börja med nått helt nytt så de blir väldigt skönt, kanske fattar kemi i år då :) haha, tror vi hade musik sen men jag är ju dålig på sånt :P haha
de va också rätt slappt idag, gick bara igenom betyg o sånt, eftersom vi inte har musik i 9 sen, men musiken kommer nog också bli rätt så kul nu först för vi ska dansa :D haha :) tror de va svenska sen i 80 minuter!? palla lix? men de va också rätt slapp idag, satt o läste inne i rummet i mediateket med emma&moa&mathilda&amanda<3 sen blev de högläsning för isabell som e dryyg! mat sen o de va kul, satt i cafeterian med massa 7, haha va skit många som satt sen kom de en sån där fotograf för skolfotot så vi kommer nog hammna på en sån där svartvit bild :D haha, ouo :P<3 sen vare so o de va också rätt slapp! hahahaha :D de va en slapp dag
nu sitter jag här och gäspar sönder min mun, nu blire sängen
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fillan

hah du glömde skriva om so:n :pppp<3

2008-08-23 @ 10:09:53
URL: http://lillasysterw.blogg.se/
Postat av: jessica

nej de står ju längst ner? :O haha :)<3

2008-08-23 @ 14:49:11
URL: http://josselio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0