måndag kväll

har inte hunnit bloggat idag, okej har haft väldigt mkt tid  men har inte hänt nått specielt så fick vänta tills kvällen.
jag sommnade runt 1:48, vaknade runt 4, det är ju jätte bra för nu är jag trött o snrart blire sängen för min del.
tankarna bara virvlar runt huvet, önskar man kunde stanna alla tankar
pallar verkligen inte med alla tankar,
finns både goda&onda
jag har den bästa frågan nånsin

vad är menigen med livet?

kan nån svara mig! :@

okej, tillbaka till nutiden,
har precis blekt mina tänder, det blev lite vitare iaf, ska bleka imorron med, kommer va lite vitare till skolan så de e bra, men nej nu kan jag inte sitta här o dega, nu blire plocka upp på mitt rum o sen blire sängen :)

Kommentarer
Postat av: Fillan

hahah jasså? vill du inte bli en deeeg ? då kan jag ju göra bullar av din söthet ju (; <3

haha xD jadu jessica, den dära frågan.. den är ju fan as jobbig >.<' xD :p men men mitt svar;

de är att ha roligt ! lev varje dag som om det skulle vara din sista ! (:

(kom inte på nått bättre men iaf, i love u :*)

2008-08-19 @ 20:42:54
URL: http://lillasysterw.blogg.se/
Postat av: jessica

haha absolut, haha puss påsötaste fillan :*<3<3

jo kanske men frågan e fett jobbig :O<3

2008-08-20 @ 06:59:02
URL: http://josselio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0