Jobbar i Cafeterian och har 1/12 timmes rast.

Ja idg var det som jag trodde, vi skulle jobba i cafeterian. jag,Mathilda och Amanda. Men Mathilda har gåt hem för hon var typ sjuk :( sitter nu här och bloggar med lilla mandis<3 Börjar arbeta vid 1 och slutar 3. Soft vecka det har varit.
måndags; sluta 1 för inställd bild
tisdags; halv 4 dag men gick as snabbt med fillan!<3
onsdags; sluta vid 1 eller halv 1 eller vad det var.
torsdag; jobba i cafeterian.
frdag; slutar kvart i 1!

soft vecka eller vad! haha Esmir sitter brevid mig och har lite "kul" nej han är oseriös och kollar på Hampus och Pierre som spelar pnigis. hade kul nyss med richard,tolo,gustav,rasmus<3 hahaha men fan vad taskigt! jag som hade tänkt att bjuda er på mackor men kanske kan göra det endå.. beror på. har skällt ut richard nyss för det behöver han!!! jaha nu stack esmir vilken rådiss! jaja nu ska vi väl typ nånstans. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0