Måndag

Hej bloggen, ursäkta om jag inte har bloggat något idag/igår, men som sagt, jag var uppe hela natten och åkte till skolan vid 7:45. Kom till skolan och skoldagen var väll helt okej, kunde ha vart bättre men som vanligt så var inte richard i skolan? suck säger jag bara.. aja slutade 14:10. Efter skolan blev det att gå upp till pershyttan med amanda,emma och magnus!! pershyttan? jag hade leggins och ballerina skor? wtf säger jag bara, när vi kom till emma så hade mina fötter dött!! kul där borta iallafall,åkte hem ca halv 5 tror jag. När jag kom hem så sommnade jag direkt i soffan med jackan på.. Så helt slut har jag alltså vart. Nu sitter jag här i mitt rum och är vrålhungrig, har inte druckit någoting idag, och allt jag har ätit idag är ostbågar med amanda hos emma! haha tack för en kul dag med er!

I helgen kanske det blir amanda och sova hos min farmor, pussar på det!


puss på mina läsare :)<3

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, det var riktigt kul faktiskt.

hoppas på helgen att dt blir extra

kul! <3

2008-11-25 @ 16:06:13
URL: http://amandawiikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0