Skoldags

Japp då har väckarklockan ring klockan 06:00 ännu en gång.. okej inte för att jag har sovit något denna natt men det skulle behövas för jag är extremt trött men nu som sagt så har klockan ringt och det är dags för mig att stiga upp, sätter klockan på 6 så jag får en halvtimma ledig tid, dra sig i sängen eller sitta vid datan lr något sånt. Skönt att börja med lite avslappning men när klockan blir 06:30 så är det fix och sånna grejer som gäller!

Idag valde jag dator eftersom jag inte har sovit någoting (a) haha men det kommer nog att fixa sig.. Kan lägga in lite bilder på dagens kläder, blir dock inte på mig men det får duga!


lånar din fina tröja jasmine! hoppas de e lugnt :)

Nej nu är klockan snart halv och det kanske är bra att börja göra sig iordning. chiao ♥

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn smink!]

Om du inte redan deltar i min sminktävling, så tycker jag att du ska göra det.

http://junitjejen.se/2008/november/vinn-smink.aspx

Lycka till!

2008-11-24 @ 06:36:10
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0