Söndag

Vaknade runt 10 idag, gick ner påengång och åt mat, gick upp sen och satte på en film sen hörde jag jasmine ropa mitt namn inne i systers rum, kom hit. haha jaja jag fick äta lite iallafall. Dom var lite bakis men det var kul endå. Så jävla söt Jasmine är! vi är typ as lika i sättet haha allså det är nästan lite freaky faktiskt. haha. ja det har vart verkligen trevligt. hahaha det allra roligaste var nog när ja slog sönder min mobil, det var inte ens med meningen.

jag: allså seriöst jag stör mig på den här jävla fucking luckan.
jasmine: men ta bort den då, min kompis har en likadan mobil som dig och hon har tagit bort luckan
jag: nej mamma kommer bara bli sur

sen så typ slog jag mobilen mot sängen och vad händer.. - luckan går av!! ><' - jag är så jävla lyckad men det var roligt sen hade jag sönder luckan ännu mer så det bara finns en plutt på den men luckan funkar endå? hahahaha värsta konstigt. Det har vart kul iallafall.


Jasmine, så jävla söt! puss<3


Kommentarer
Postat av: jasmine

ahhahahah din mobil, lätt bästa på länge ;D du är sötiis <3

2008-11-16 @ 23:57:10
Postat av: jessica

hah bäst ju!<4

2008-11-17 @ 01:06:05
URL: http://josselio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0