Toppar

Jag frågade mamma om vi hade råd att skicka efter några få kläder från hm.com, hon visste inte riktigt men skulle kolla upp det imorgon och så, kläderna kommer gå på 643 kr, oj shit det kommer mamma aldrig gå med på men måste försöka övertala henne, det är så jävla snygga kläder och jag är behov av det!



Det är så jävla snygg och jag hoppas på att hon går med på det!

Sen finns det 3 saker som jag själv kommer köpa när jag får pengar


och det är det här, 12 pack armband, väska och en likadan 3/4 ärmar fast svart då!
Ja det är bara att hoppas..!

Kommentarer
Postat av: klara

vad heta toppar =} vill ha

2008-11-23 @ 23:23:11
Postat av: Fillan

jag har den där toppen som är i mitten längst upp ! :) puss<3

2008-11-24 @ 17:13:59
URL: http://lillasysterw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0