Väntar på syster Therese och Jasmine

Har skjussat in syster therese och jasmine (hällefors) till en fest hos madde. Skulle egentligen också dit men orka inte, vill inte stöta på johanna och alla dom andra. Så stannade hemma och väntar tills dom kommer hem. Ska bli kul och se hur dom är. hahaha. Satt och prata innan dom åkte och det var riktigt skojigt. Väldig trevlig tjej. Kunde lixom prata med henne som att jag hade känt henne jätte länge :)<3 det var faktiskt skönt. Ligger här i sängen och lyssnar på musik. Tråkar som fan men jag klarar mig.


Jag och Amanda igår på gårn, vi snodde magnus mobil (a)**

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging till vänster!

2008-11-16 @ 01:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0