090404



God morgon allihoppa!

Gårdagen var väldigt tråk på eftermiddagen, blev bara tv och data för det mesta. Sommna rätt så tidigt igår, var jätte trött. Tror jag faktiskt har sovit i ca tolv timmar, för sommnade 21:28 eller något sånt och nu är klockan 10:16. Har nyss vaknat.

Skönt var det och får se vad som kommer hända idag. Klädsen blir något enkelt utan smink iallafall, kanske en knut med vanliga leggins. orkar inte hålla på fixa mig idag. Känner mig väldigt seg och sliten. Kanske kan fråga mamma om vi kan ta en tripp in till nora för att sola lite, känner mig lika blek som ett spöke, skulle behövas, har inte gjort det på ett tag nu.

Nej hörnini, nu ska jag ta och käka något, kanske bara en frukt då jag inte är något för frukost, bara så man får i sig något, sen kanske man ska ta och plocka lite på sitt rum, vika in tvätt och lägga in rena kläder som ligger på golvet och lägga smutstvätten i tvättkorgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0