Helt slut




två bilder från festen, inte mina bilder men men, ser hemsk ut men partybild så.

Är helt slut efter hela helgen och halva förra veckan. Har inte varit hemma enda sen i torsdags förutom en liten stund på lördagen då jag passade på att bloggade lite. Därför har det varit dåligt med uppdatering. Men idag blir det att vara hemma och ta det lugnt och så blir det väl nora imorgon antar jag.

Drar helgen lite kort. Börjar på torsdagen för det var då lovet började så.

Torsdag - Skoldag med påskaktiviter och sånt i skolan. I spår ett så vann ju såklart min bästa klass 8B. Efter skolan blev det att gå hem till amanda wirström med emma h och richard. Efter ett tag kom emma n och richard drog hem. Vi drog ut på stan och latjade hela dagen och eftermiddagen, senare mot kvällen hämtade min mamma upp oss och åkte hem till mig för att sova hos mig ute i våran lilla friggebo. Riktigt kul var det och bilder kommer i ett annat inlägg.

Fredag - vaknade ute i friggebon med mina fina tjejor och myste lite. Åkte in till nora med amanda vid halv ett kanske? emma och emma hade åkt hem till emma n först. var med amanda i stan och satt och solade i parken på parkbänken och tog lite kort ochså. Sov hos amanda och hade det roligt.

Lördag - vaknade upp hos amanda och åkte hem redan vid elva eftersom jag skulle till hällefors senare med magnus och biller så åkte hem och dushade ochså, bloggade lite då som ni ser inlägget under. Vid fyra drog jag och min bror som skjussade till statoil för att hämta upp magnus och biller och sen blev det att åka till ica vid grythyttan. Blev förkrökning där och fix och senare blev det att åka ut nånstans till nån lokal som jasmine och sandra hade hyrt, riktigt kul var festen. En jätte lyckad kväll men sen spårade allt ut när det bara blev en massa bråk ochså. Finns väl lite grejer som jag kanske inte vill skriva då men kanske kommer upp senare i framtiden, beror väl på hur det går..
Efter festen blev det att dra hem till ica och sova där.

Söndag - vaknade hos ica och hela dagen kollade vi på film och datan ochså, var så sega efter gårdagen så man orkade inte så mycket, lite bakis var man ju. Senare mot kvällen blev det att åka in till hällefors och träffa anton och victor. Träffade Anton på festen och dansade med honom jätte mycket, riktigt söt kille var det. Den där victor kännde ica och så vah. Åt pizza på grillen med dom sen och latjade. Ica och jag hade det väldigt kul iaf. Sen blev det att åka hem till Ica för att sova där igen och satta på nån film och sommnade till.


Måndag -  Vaknade vid ica igen och bara sega där, lite senare åkte jag hem och nu sitter jag här och är helt slut. Idag ska jag bara vara hemma och chila. Imorgon får det blir nora och göra något roligt med mina tjejor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0