Kissinglips



Plugget idag var på topp! Dagen rullade på och inga lektioner var jobbia, jo matten men det är verkligen HATA! Började med b-tid som tillbringades med Emma och gjorde musikprovet, gick verkligen gallant, hk sen och riktigt goda pizzabullar gjorde vi och var ju självklart med min lilla partner Mathildawilda, So sen och den var faktiskt riktigt okej, tog igen det som jag missade i tisdags och var verkligen i ett behov och var rätt så rolig faktiskt, lunch och den var nog den tråkigaste biten på hela dagen men traskade ut mot parken och satte och sola med Mathilda med musik, efter den underbara sommarkännslan så blev det dags för engelska och tittade på en skräckis, ushush inget för mig, gammal film men det är ju dom som är igentligen läskigast? för nu för tiden är det ju bara monster och sånna där sjuka filmer, dom gammla har ju faktiskt riktigt mer logiska grejer i sig, nej ush tack menmen det får väl gå? sitter ju inte precis och pluggar istället, får väl hålla för ögonen och öronen hihi,, matte och språk var det sista och det kunde jag gjärna ha varit utan men gick rätt så snabbt. Tror man blir på bättre humör när man har sommarväder!

Hem sen vid halv fyra och latade framför tv en stund och nu sitter jag här och njuter av den fina solen som värmer på ryggen oxh ljuser upp hela skärmen så man knappt ser något hihi, har inte ätit något idag förutom pizzabullarna så ska snart ner och kanske steka en hamburgare? eller tvp? eller nudlar? hm kanske båda? jepp bara för att jag är liten och smal så betyder inte det att jag inte kan äta som en riktigt matdyrkare. Nej fint väder är det så ska kanske försöka gå ut en liten stund och kanske ta fina vårbilder? Puss allihoppa.

Kommentarer
Postat av: Dewie

Tack detsamma! :D

2009-04-23 @ 20:26:57
URL: http://dewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0