Lovley friday













En sjukt underbar dag i plugget var det idag. Ingen lektion var tråkig idag, bara första lektionen som var seg men den behövdes, satt och pluggade på musikprovet jag ska ha om två veckor, musiken var jätte rolig idag, svenskan var bara bra för nu börjar jag få klämm på grammatiken för årsk. 8!
På lunchen blev det att umgås med Amanda, felle och emma H och emma N, riktigt kul var det.
So sen och kom försent på den igen men denna gång var det inte ens med meningen.. det gick snabbt iallafall.

Efter den korta skoldagen blev det att gå upp mot konsum med Tilde, Fillan och Linn, efter konsum blev det nöjesbutiken och ica med Tilde och Fillan. Älskar er flickor! Efter ica blev det adjö till Tilde och jag och fillan satte oss utanför nöjesbutiken och väntade på hennes farfar, skratt och solning, inget blev fel!

Efter hon hade åkt hem gick jag ner mot skolan igen och var med Emma N och gick upp mot filmhuset och nöjesbutiken och sist parken och satt och solade och hade roligt, denna gång med solbrillorna, riktigt mysigt, inget kunde gå fel där häller! Satt inne i skolan och chillade tills klass 7F slutade där det blev mycket flum, och jag gick in i en dörr, är man bäst så är man. jaja nog med skolan, en riktigt bra dag har det varit.

Nu ligger man här i sängen och dör av tråk, ingen kan hitta på något för alla är sjuka eller ska bort. Vilken rolig fredagskväll man får då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0