Sommartider hej hej sommartider



Åh den låter har verkligen fastnat i min skalle alltså, måste ladda ner den sen alltså. Riktigt fina minnen från i lördags och alla sommrar som har varit med denna låt. Denna sommar kommer aldrig slå nån annan sommar, känns det som.

Snart blir det att dra ner mot vägen för att hinna med bussen till grythyttan (hällefors), ja fick inte låna pengar av mamma men fick låna av syster, verkligen ett stort tack syster! o tack mamma för att du skjussar ner till bussen!

Hos Ica kommer det bli väldigt kul, flumma och massa saker. Men måste dra nu, ville bara skriva lite kort innan jag drar, vet ju inte när jag kommer hem och kommer inte blogga något mer förens jag kommer hem så, puss ha det bra och gissa vad, denna gången är min mobil med så smsa på bara om ni vill något, 0761066507.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0