ge mig en massa sol nu vavaaava


nu vill jag ha en massa sol för liksom sommarlovet är snart slut och det har knappt vart sol i år!!? snart skola ju en annat massa shit. de gillar vi inte, aja är ju typ två eller tre veckor kvar, de gillar vi iallafall. lyckats hålla mig vaken idag men känner nu hur trött ja blev, ba sådära så IKVÄLL blir det sängen tidigt. mamma o syrr bakar blåbärspaj just nu, BLÄ! hatar paj haha vet är en aning udda. dunkar en massa hög musik just nu och gissa om jag är PARTYSUGEN! måste parta ut mig snart. samma vecka som skolan börjar fast helgen då drar jag o syrr upp till stockholm dirr o träffar frida det taggar vi till.. HAH kult inlägg de blev? puss

Kommentarer
Postat av: maria

sv: skoja inte. hitta nemo är klart bäst!

2009-08-04 @ 23:43:09
URL: http://mariianga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0