Aktivitetsdag


är dom inte för gölliga? längst upp; adam, johan o pirreponken tror jag. pusspåer!
(esmir fick inte vara med men han är endå den bästaste!)


aktivitetsdag hela dagen idag med klass a.. var knappt med för kunde typ bara vara med på två grenar liksom och så orkade jag inte, latis. Var på norvalla först o hade typ fridrott och massa annat cp. Påvägen till skolan för lunch hade jag glömt min väska i omklädesrummet.. panik eller vad!? dagen tillbringades mest med linn A faktiskt, riktigt mysigt och snack. var på blåsut ett tag också som verkligen SÖG! så j*vla tråkigt asså.. nergång till skolan med linn A och satte mig utanför skolan där jag typ satt i tre timmar? kom ner dit typ vid två och åkte hem vid.. ca fem?.. satt på ett enda ställe? lite sällskap dåochdå men mest satt jag själv? behövdes iallafall..


Kommentarer
Postat av: Linnthegreat

Nejje! Hade inte Esmir en röd tröja på sig? ;O

2009-05-27 @ 19:25:25
URL: http://linnahlberg.blogg.se/nevereverland
Postat av: Cassie

haha tacck så jättemycket sötnos ! <3

2009-05-27 @ 22:59:04
URL: http://casshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0