Du är så blind för sanningen

du kan forsätta tro saker om det får dig att känna bättre men säg inte det högt bara för då blir du en lögnare.


Jag är fortfarande perfekt men du är fortfarande inte operfekt, bara en sämre version helt enkelt. Alla är perfekta på sitt sätt.. bara att dom som har bra självförtroende har det mera lättare och bättre och är modigare!
kurr kurr från magen.. hungrig men har redan ätit wook, stripps o nån äckelkött och snart blir det godisnappar namnam, fruksmak, frukt & tuttifrutti in my hjärta asså! Sen blir det att blondera håret, Inte idag men snart.. två vitblonderinga blir det.. mm äntligen ska min efterlängtade hårfärg komma. Jag kommer bli så mera perfekt and iloveit! 
aja sen får jag se hur det blir med äckelskolan imorgon.. fortfarande huvudvärk som spränger runt hela huvudet och är lika trött som i tisdags fast jag sov hur många timmar som hellst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Japp, Alice! :) <3

HAAHAH

2009-05-13 @ 21:35:16
Postat av: Amanda

gå inte över styr och säg att du är perfekt. ingen är perfekt men många är bra, (:

2009-05-15 @ 15:07:18
URL: http://bananbitte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingen är perfekt Jessica och det är inte bra att skryta om det heller "/

2009-05-17 @ 19:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0