Jag är ju jessica larsson förfan!


Jag klarar mit utan er! Är så trötta på allt skrikandes i korridorerna och tror att ni är något. Det tror ni jämt vilket jag är less på för det är ni inte, utan jag är det och är en riktigt bra person som inte behöver skrika efter all uppmärksamhet, har den endå dubbelnollor. Ni kan tro att ni är fjortisar som är ute och dricker på fester varje helg när ni själva verket inte ens har varit på någon riktigt fest i hela ert liv, ni har druckit men oj det var visst alkoholfritt? synd att ni inte visste det, ni som trodde ni blev så fulla haha O M G säger jag bara. Ni är riktiga patetiska ungar som bara vill att alla ska tycka om er och veta att ni finns, tror dom inte vill drömma mardrömmar sötnosar.. Skaffa spegel och torka bort fjortisranden och allt överdrivna rouge som ni har. Åh jag är så brun utan smink när ni själva verket har två lager solpuder på fejan, L O L säger jag bara till er.. Klarar mig utan er NOLLOR. Jag är ju jessica larsson förfan!

Kommentarer
Postat av: Linn Ahlberg

Bra att du är stolt över digsjälv Jessica! :D<3 Typ massa 7:or tror att de är "poppis" med rand och har sjuukt mykt puder. De har överdrivet mycket täckstift på läpparna också (enlit mig) ;]) Vet inte om de är 7:or du hatar men det stämmer in xD



puss

2009-05-03 @ 21:27:39
Postat av: jessica

tihi varför inte va stolt ;) haha nej inte sjuor utan åtter.. ;))

2009-05-03 @ 22:28:32
URL: http://josselio.blogg.se/
Postat av: Anonym

-_-

2009-05-03 @ 23:08:49
Postat av: jessica

HA-HA

2009-05-03 @ 23:19:29
URL: http://josselio.blogg.se/
Postat av: aamanddaa ((: <3

haha först trodde jah due menade tiep mej o emma lr nå xd men due får berätta på msn lr sms om de nt bah de due berättade om tiep igår lr när de vah :D

pyssss ily <3<3<3

2009-05-04 @ 17:12:21
Postat av: Anonym

LOL xD

2009-05-05 @ 16:38:47
Postat av: jessica

ni ja xd

2009-05-05 @ 16:44:36
URL: http://josselio.blogg.se/
Postat av: Sanna

Cool bild! ^^



Kram

2009-05-10 @ 21:41:40
URL: http://sannaml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0