Plastmat eller?


this smile is never coming back if you gonna be like this forever

idag kom dom första verkliga tårarna för dig.. vad är det med dig? vill du få mig att må dåligt eller?.. jag pallar verkligen inte gå runt och vänta, du vet hur jag känner och efter tag nu så har du ändrat på dig totalt! du är inte den som jag trodde du var.. vad är felet? något som hänt? har du bara ändrat dig eller vill du kanske bara såra?
och till dig som kommenterade how about eat som real food, hallå vad äter jag annars, plastmat eller?  O M G vad dumma människor det finns här i världen igentligen.. det bara kryllar av dom.
i alla fall så ska jag och mina tårar ta och dra sig till sängs för imorgon är det skola som gäller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt =)

2009-06-02 @ 08:25:47
Postat av: Anonym

söt =)

2009-06-02 @ 08:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0