Sluta gnäll och lev istället


Istället för att klaga på andra och sitta hemma inlåst hela dagarna med emoproblem så kanske du kan gå utanför den isolerade väggen och leva istället? gå ut och ha kul! Försök att inte se ditt liv som ett enda misstag för det blir det om du tänker så, lev livet istället och bli lite mer socialare.

lev mitt liv.. då kan du säga precis vad du vill, vara som du vill, se ut som du vill och bara älska livet. Derför älskar jag mig själv för efter det som har hänt nu under dom sista veckorna har jag lärt mig att jag inte ska ta någon skit! jag är för stark för det! jag är ingen lätt person att trycka ner och det kommer jag aldrig bli så derför älskar jag mig själv!

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv. tack desamma =)=)

2009-05-15 @ 21:14:14
URL: http://amandawho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0