"Storstaden" med amanda










Efter den roliga skoldagen blev det att leka med min favoritvåldtäktsman, även känd som amanda. Hade fett skoj med min knäppis, riktiga skrattattacker, skrik och massa flumm, synd bara att inte emma och emma kunde vara med och leka. Iallafall en riktigt bra dag har det varit och skoldagen var inte ett dugg jobbig förutom matten där jag sommna.. Men iallafall så åkte jag väl hem nån gång på kvällen och nörda mig framför tv me massor av mat, magknip hela dagen, synd om mig!
Jag älskar dig min underbaraste knäppaste våldtäktsman, känd som amanda wirström the one and only!


Kommentarer
Postat av: Idioter till alla som spammar _-_

du ska inte lyssna på dom dryga spammkommentarerna! din blogg är jätte bra forsätt så du kommer komma upp på toppen snart!

2009-05-08 @ 11:43:59
Postat av: aamanddaa

fät kuwlz vare, skratta så jah grät x'D

älskarehjj mer jessica :D <3<3<3

2009-05-08 @ 12:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0