in the shade of a human being










hitta gamla naturbilder som aldrig planerades att lägga in på bloggen. har tråkigt och min magvärk är förjävlig alltså. börjar jämt sent på kvällarna / nätterna? väldigt fuckt up alltså haha. jaja gillar faktiskt att bilderna är lite sådär halvt suddiga med starka färger. det suddiga älskar jag faktiskt, ja det gör jag och flera sånna bilder ska tas! har inte fotat på ja forever. tror faktiskt dom här var dom senaste naturbilderna och det var 21 maj 2009.. snart ett år sen.

Kommentarer
Postat av: Jag

Bilden med dropparna på bladet är jättebra. Kom igen med fler bra bilder

2010-01-27 @ 17:42:54
Postat av: kim

tack så mycket!

riktigt fina natur bilder!

2010-02-02 @ 19:14:38
URL: http://inspire.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0