tankar om nya det nya året

man glider ifrån varandra ju mera tiden går. tiden har gått fort, det var för tre år sen (2007) vi stog som närmast och det var underbara tider men det kan inte alltid vara förevigt fast vi nu sa vi föralltid. vi pratar kanske en gång i månaden och träffas en gång på tre månader och säger aldrig viktiga saker till varandra längre. det känns hemsk att behöva lämna en som stog en så nära men så är livet och det är bara att acceptera och gå vidare. jag önskar djupt inne att vi var som siamesiska tvillingar men du har dina andra kompisar som du umgås mera med. jag är glad för din skull. jag önskar det var som förut men önskningar finns inte så jag får leva med verkliga livet och stå ut med det här, hur mycket det än svider! jag älskar dig vän och det kommer jag alltid att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0